Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)

Wrocław, Wrocław

Telefonia internetowa TeleCube.pl jest jedną z najbardziej popularnych i cenionych usług VoIP wśród polskich firm.

Jest usługą, którą charakteryzuje: wieloletnie doświadczenie tak doradców jak i pozostałych pracowników, multikanałowe (telefon, email, czat) wsparcie działu BOK, konkurencyjna cena oraz duży wybór możliwości, zarówno w kwestii rodzaju narzędzi jak i ich poszczególnych opcji.

TeleCube to w głównej mierze: wirtualna centrala telefoniczna.

E-centrala od TeleCube jest idealnym narzędziem do samodzielnego zarządzania wszelkimi kwestiami telekomunikacyjnymi w firmie, w tym przede wszystkim rozmowami telefonicznymi, a także urządzeniami do prowadzenia rozmów.

Firma, której wystarczy 10 stanowisk telefonicznych, może zakupić taką usługę już za 89 zł netto + 23%VAT/miesięcznie, w ramach pakietu Biznes. Pakiet Biznes zawiera m.in. takie funkcje jak:

  • tonowe drzewko połączeń IVR,
  • kolejkowanie,
  • nagrywanie rozmów,
  • automatyzacja SMS,
  • billing połączeń i statystyki z kolejek,
  • poczta głosowa,
  • przekierowania,
  • fax przez internet,
  • książka telefoniczna,
  • warunek czasowy,
  • bezpłatny wirtualny lektor.

W pakiecie otrzymuje się również możliwość korzystania bezpłatnie m.in. z 10 numerów wewnętrznych i 5 polskich numerów stacjonarnych. Mogą to być numery stacjonarne z puli TeleCube lub przeniesione do TeleCube.

Usługę można odpłatnie rozbudować m.in. o:

  • dowolną ilość numerów, w tym także stacjonarnych numerów zagranicznych, z blisko 60 krajów,
  • telekonferencje,
  • monitorowanie połączeń w czasie rzeczywistym,
  • widget typu callback Ringy.

TeleCube udostępnia wirtualną centralę do niezobowiązujących testów. Okres testowy wynosi 14 dni. Aby z niego skorzystać nie trzeba używać karty kredytowej.

Oprócz telefonii VoIP i wirtualnej centrali, TeleCube oferuje wiele innych opcji. Wśród nich warto wymienić:

  • usługę SIP Trunk,
  • komunikaty powitalne nagrywane przez profesjonalnych lektorów,
  • oraz najnowsze narzędzie tj. autorski system TeleCube CRM.

TeleCube CRM (ccrm.pl) miał swoją premierę w maju 2022 roku. W chwili obecnej jego kluczowymi modułami są: rozbudowana Historia Kontaktu (m.in. z możliwością oflagowania i dodania tagów i notatek do konkretnych połączeń czy SMSów), Karta Klienta z opcją importu danych (osób indywidualnych i firm) czy dialer. System CRM od TeleCube jest zintegrowany z e-centralą TeleCube i można go również przetestować przez 14 dni.

zdjęcia

wideo

Miniatura wideo youtubeMiniatura wideo youtube