Ostatnia potyczka tych drużyn przyniosła sporo emocji. 8. stycznia na Podkarpaciu w regulaminowym czasie gry padł remis 29:29 i o losie wyniku musiały przesądzić rzuty karne. W nich lepszy okazał się zespół mistrzyń Polski, który wygrał 4:3.
Za zwycięstwo po karnych lublinianki zainkasowały wówczas dwa punkty. W najbliższej potyczce chcą zgarnąć pełną pulę i umocnić się na pierwszym miejscu w tabeli PGNiG Superligi. Przed nadchodzącą kolejką MKS Perła ma bowiem cztery oczka przewagi nad drugim Metraco Zagłębiem Lubin, z którym zmierzą się w bezpośredniej konfrontacji w połowie marca.
Podopieczne trenera Roberta Lisa są faworytkami czwartkowego spotkania. Biało-zielone zdają sobie sprawę, że pokonanie na domowym parkiecie ligowego beniaminka jest koniecznością dla zespołu liczącego na obronę mistrzowskiego tytułu. Zwłaszcza, gdy w drużynie jest coraz mniej problemów kadrowych związanych z kontuzjami.
- Nasza forma rośnie - uważa cytowana przez klubowy portal Valentina Blażević, która powróciła ostatnio do gry po dłuższym urazie. - Bardzo pomaga nam to, że możemy już trenować w szerszym składzie. Nasz najbliższy rywal prezentuje się w tym sezonie naprawdę dobrze, ale uważam, że grając przed własną publicznością, nie powinnyśmy mieć większych problemów z wygraną. Musimy pokazać, że jesteśmy lepsze, zarówno jeśli chodzi o umiejętności indywidualne, jak i zespołowo - dodaje.
Mają nowego sponsora
Lubelski klub przystąpi do najbliższego meczu z logiem nowego sponsora na spodenkach. Została nim nowoczesna siłownia Etos Fitness Club, która znajduje się przy ul. Tadeusza Szeligowskiego 6 w Lublinie. Można tam znaleźć zarówno tradycyjny sprzęt do poprawy kondycji fizycznej, jak i nowoczesne urządzenia do ćwiczeń, które wykorzystują technologię wirtualnej rzeczywistości, usługi wellness i Klub Malucha. Etos oferuje ponadto urozmaicone zajęcia grupowe i dysponuje wykwalifikowaną kadrą trenerów personalnych. - Lubimy pracować z najlepszymi, a MKS to sportowa historia i najwyższa jakość piłki ręcznej w Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać mistrzynie kraju – przyznaje Dagmara Kowal, Development Manager Vr Fitness Systems.
- Cieszy nas, że firmy same zgłaszają się do nas i widzą potrzebę marketingu sportowego, który coraz dynamicznej się rozwija - mówi dyrektor marketingu MKS Lublin S.A., Marta Daniewska. - Nasza wartość medialna, wahająca się w granicach 24 mln złotych, budzi zainteresowanie firm, które wybierają formę reklamowania się poprzez wizerunek wielokrotnych mistrzyń Polski i widzą w tym potencjał – kończy.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?