- W ostatnim okresie klub otrzymuje mnóstwo słów wsparcia i życzliwości, zarówno od swoich sponsorów jak i innych firm oraz osób prywatnych, które chcą wspierać jego funkcjonowanie ponad zakup biletu czy karnetu. Wieloma kontaktami jesteśmy bardzo zbudowani. Zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy chcieliby wspierać klub – mówi dyrektor marketingu PGE VIVE Kielce, Paweł Papaj. Bardzo dziękujemy za wszelkie przyjazne gesty!
VIVE przedłużyło ostatnio umowy sponsorskie z wieloletnimi partnerami, którzy już nie raz pokazali, że są z klubem na dobre i na złe, a w obecnej sytuacji wyraźnie to potwierdzają. Na koszulkach zawodników PGE VIVE Kielce w nadchodzącym sezonie ponownie zobaczymy logotyp polskiej sieci handlowej LEWIATAN, który z pewnością wielu kibicom jednoznacznie już kojarzy się z naszym klubem. Ponadto, klub wciąż będzie mógł liczyć na wsparcie producenta i dystrybutora chemii budowlanej Boramax, którego produkty w minionych latach wyróżniane były nagrodami takimi jak Złote Skrzydła, Mocna Marka czy Diament Świętokrzyski, firmy DTB – Diagnostyka Techniczna – Badania Sp. z o.o. - lokalnego lidera w dziedzinie badań nieniszczących i niszczących, a także Nieruchomości Ryszard Grzyb – laureata prestiżowej nagrody Złotego Żurawia w 2010 r., realizującego budowę m.in. osiedla mieszkaniowego Via Botanica oraz Klonowa Park II oraz Przedsiębiorstwa Elementów Budowlanych FABET Konstrukcje S.A., jednej z największych firm produkujących elementy prefabrykowane w Polsce, działającą na rynku budowlanym od 1975 roku.
Do współpracy z klubem po kilku latach powróciła także polska firma o światowym zasięgu i lider recyklingu tekstyliów, WTÓRPOL, eksportujący przetworzoną odzież do trzydziestu krajów świata, a nowym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Usługi Instalacyjno – Budowlane KOMPENS Ignacego Majewskiego, wykonująca m.in. instalacje sanitarne, technologiczne czy solarne.
- Jednocześnie, prowadzone są rozmowy z pozostałymi sponsorami, którzy mają znaczący wkład w rozwój klubu. Rozmawiamy na temat przedłużenia umów lub podpisania nowych z innymi firmami, w tym kluczowymi dla klubu. Efekty powinny przyjść w najbliższym czasie – komentuje Paweł Papaj.
Zainteresowani współpracą marketingową z klubem uprzejmie prosimy o kontakt mailowy na [email protected].
POLECAMY RÓWNIEŻ:
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?