Potrzeba ciągłego rozwoju, czyli plany PGE Stali Mielec na nadchodzący nowy rok

Konrad Karaś
Konrad Karaś
PGE Stal Mielec stawia na rozwój marketingowy
PGE Stal Mielec stawia na rozwój marketingowy Anna Jajkiewicz
Podkarpacki rodzynek w PKO BP Ekstraklasie radzi sobie dobrze nie tylko na boisku. Klub zrealizował wszystkie wyznaczone cele marketingowe w 2022 roku. W planach są już nowe projekty.

Zarząd PGE Stali Mielec cieszy się z poprawy wielu działań administracyjnych i komunikacyjnych klubu.

- Zrealizowaliśmy wszystkie cele, które sobie wyznaczyliśmy na początku tego roku - podkreśla Damian Gąsiewski, dyrektor komunikacji i marketingu PGE Stali Mielec. - Był to ogrom pracy wielu ludzi z klubu oraz instytucji z nami związanych. To był intensywny rok - dodaje.

Główne cele marketingowe, które udało się mieleckiemu klubowi zrealizować, to:

  1. system elektronicznej sprzedaży biletów,
  2. nowy catering stadionowy,
  3. odnowiony i powiększony sklep dla kibiców,
  4. kilkadziesiąt nowych produktów w sprzedaży, w tym kolekcja „1939”,
  5. maskotka klubowa.

Jak zaznacza Gąsiewski, największym sukcesem Stali jest powstanie nowego klubowego sklepu.

- Nowy sklep to nasz największy projekt. Jest nowoczesny, na miarę ekstraklasy i cieszy się wśród kibiców ogromnym zainteresowaniem - podkreśla dyrektor komunikacji i marketingu PGE Stali.

W 2022 roku mieleccy piłkarze spotykali się najmłodszymi kibicami w przedszkolach, szkołach podstawowych i średnich. Oprócz tego klub organizował ostatnio dwa otwarte spotkania z legendami klubu - Grzegorzem Lato i Włodzimierzem Gąsiorem. Kolejne takie spotkanie odbędzie się 13 stycznia (piątek) o godzinie 15 w sklepie Stali. Tym razem gościem będzie Witold Karaś.

W nadchodzącym roku klub planuje też m.in.:

  • modernizację pierwszego stadionowego boxu na dwa luksusowe pomieszczenia dla vipów (docelowo 8 skyboxów),
  • stworzenie nowego pomieszczenia dla mediów
  • modernizację tunelu z wyjściem piłkarzy na boisko,
  • zbudowanie stanowiska do sprzedaży biletów i karnetów w sklepie Stali,
  • utworzenie nowej strony klubowej i sklepowej (będą dostępne również w języku angielskim),
  • prowadzenie wycieczek do klubu dla grup zorganizowanych.

Ponadto klub informuje, że sprzedaż karnetów na rundę wiosenną prowadzona jest na razie wyłącznie przez stronę internetową. Ale już za niedługo ruszy również sprzedaż stacjonarna.

- Wrócimy do tego w styczniu - zapewnia Damian Gąsiewski. - Nowy punkt karnetowy i biletowy w sklepie będzie czynny dłużej jak do tej pory, od 9 do 17, co powinno zwiększyć zainteresowanie. Zdajemy sobie sprawę, że kibice w Mielcu raczej kupują bilety na konkretne mecze. Liczymy więc na wysoką frekwencję - kończy Gąsiewski.

od 12 lat
Wideo

Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Potrzeba ciągłego rozwoju, czyli plany PGE Stali Mielec na nadchodzący nowy rok - Nowiny

Wróć na sportowy24.pl Sportowy 24