Zobaczcie zdjęcia:
Autorem akcji jest Szymon Michałek, prowadzący doping oraz organizujący sponsorów fundującym dzieciom różnego rodzaju gadżety, specjalnie dedykowane koszulki oraz czapki. W piątek dla dzieciaków przygotowano 700 ufundowanych przez kibiców.
Dzieciom w dopingu zawsze pomaga maskotka Ruchu, czyli Orzeł Adler. Dziecięcy młyn funkcjonuje z tym „prawdziwym”. Dzieciaki krzyczą: „Kto wygra mecz?”, a kibicowski młyn odpowiada: „Ruch”. Potem role się odwracają.
W sobotę, 20 października, w meczu z Widzewem w sektorze rodzinnym było oficjalnie 900 osób, choć ta liczba była pewnie większa.
CZYTAJCIE TEŻ:
Ruch Chorzów – Widzew Łódź 1:3. Tłumy przy Cichej na Meczu Przyjaźni
Dzieciaki dały radę, choć pogoda była mało zachęcająca, deszcz kapał im na głowy. Może dlatego w pewnym momencie z ich historia rozległo się głośne „Nowy stadion dla Chorzowa!”.
Zobaczcie zdjęcia:
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
IV Memoriał Kmiecików w Katowicach
Izu Ugonoh o promotorze Dariuszu Michalczewskim
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?