O tym, że Śląsk Wrocław nie przedłuży umowy z dotychczasowym sponsorem - firmą bukmacherską ForBET - wiadomo było od kilku tygodni. Przy Oporowskiej trwały intensywne prace i rozmowy z potencjalnymi następcami ForBETu na froncie koszulek Śląska i zakończyły się one sukcesem.
Problem w tym, że nowy sponsor na razie nie chce się ujawniać i nieodpłatnie odstępuje najdroższe miejsce na koszulce fundacji, która od lat współpracuje z klubem. Tym samym przez kilka najbliższych kolejek piłkarze Śląska grać będą z logo „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, które gościło na koszulkach podczas oficjalnej prezentacji drużyny na sezon 2019/2020 i w ostatnim przedsezonowym sparingu z Wartą Poznań.
Wiadomo, że umowa z nowym podmiotem - prawdopodobnie firmą bukmacherską, która dopiero wchodzi na polski rynek (klub na razie nie potwierdza tych informacji) - będzie obowiązywała przez kilka najbliższych lat, a jej warunki będą korzystniejsze dla Śląska niż te, które oferował ForBET.
Będzie to drugi komercyjny sponsor, jakiego zobaczymy na koszulce Śląska Wrocław w tym sezonie. Wcześniej już poinformowano, że na rękawkach znajdzie się logo polsko-koreańskiej firmy YOON Group, specjalizującej się w usługach architektonicznych i konstrukcyjnych.
Będzie to pierwsza od wielu lat sytuacja, kiedy to na koszulce jednocześnie pojawi się logo dwóch komercyjnych sponsorów jednocześnie. To kiedy to nastąpi zależeć będzie od nowego kontrahenta, który na razie woli pozostać anonimowy. Niewykluczone, że logo fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” nie zniknie wówczas całkowicie ze strojów piłkarzy, lecz zostanie przeniesione w inne miejsce.
Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?