Pogoń Szczecin sprzedaje trójpaki na końcówkę sezonu. Dużo chętnych na urodzinowe koszulki

Jakub Lisowski
Jakub Lisowski
Kibice Pogoni Szczecin.
Kibice Pogoni Szczecin. Andrzej Szkocki
Po sobotnim urodzinowym meczu ze Stalą Mielec Pogoni zostaną do rozegrania trzy domowe spotkania. Klub prowadzi sprzedaż tzw. trójpaków.

Trójpak obejmie mecze z Legią Warszawa, Miedzią Legnica i Radomiaka Radom. Klub nie zdecydował się na atrakcyjną cenę trójpaków, ani żadnej inny upust. Stawki są te same, jakie kibice zapłaciliby za każdorazowy zakup wejściówek. Przypomnijmy, że Pogoń zakwalifikowała już dużo wcześniej mecz z Legią jako „imprezę premium” i wtedy ceny będą wyższe niż zwykle. Trójpak też to uwzględnia. W zasadzie jedyna korzyść to fakt, że za jednym razem fani nabędą trzy bilety, obowiązujące na to samo miejsce na stadionie. Gdy będą robić zakupy trzykrotnie – pewnie nie nabędą tego samego miejsca.

- Od kilku tygodni otrzymywaliśmy od kibiców, którzy z różnych względów nie kupili karnetów, zapytania i zarazem sygnały, czy nie będziemy wprowadzać pakietu biletów. Argumentacja dotyczyła zwykle końcówki sezonu, polepszającej się pogody, czy aktualnej sytuacji sportowej drużyny. Sugestie wiązały się z możliwością jednorazowanego zakupu biletów do końca sezonu. Trójpak jest odpowiedzią na te pytania i z założenia nie miał mieć charakteru promocyjnego, a ułatwiający w sposób techniczny zakup biletów na pozostałe w tym sezonie mecze domowe – tłumaczy Krzysztof Ufland, rzecznik prasowy Pogoni. - Często słyszeliśmy od fanów narzekania, że mecz z Legią jest jednym z takich, gdy trzeba najbardziej walczyć o bilety, bo pojawia się najwięcej kibiców "jednorazowych". Dzięki zabiegowi z Trójpakiem, kibice którzy wiedzą, że będą na wszystkich meczach do końca, mogą szybciej kupić bilet i z większym prawdopodobieństwem wybrać dużo lepsze miejsce.

Sprzedaż trójpaków ruszyła w poniedziałek. Pierwszeństwo w zakupie mieli tzw. krzesełkowicze, którzy przy rozpoczęciu budowy stadionu wykupili imienne, „swoje” krzesełka. Trójpaki w sprzedaży będą do 26 kwietnia. Później rozpocznie się sprzedaż wejściówek tylko na mecz z Legią (7 maja). Trójpaki można nabyć za pośrednictwem systemu sprzedaży na bilety.pogonszczecin.pl lub w kasie biletowej (w dni robocze od 12 do 18).

- Przez 48 godzin od uruchomienia sprzedaży, kibice zakupili ponad 1100 trójpaków – informuje Ufland. - Ten sezon jest dla nas również okresem, w którym testujemy różne rozwiązania związane ze sprzedażą biletów. Po sprzedaży karnetów robiliśmy wśród kibiców badanie, gdzie oceniali szereg czynników. Mamy już wnioski. Formy pakietów biletów, jak właśnie Trójpak, są kolejnym elementem mogącym urozmaicać sposób zakupów biletów przez kibiców.

Koszulki wyprzedane
Na sobotni mecz ze Stalą Portowcy ubiorą tzw. koszulki retro, które będą wzorowane na strojach z lat 90. Klub zamówił również 400 sztuk dla kibiców. W środę rozpoczęła się sprzedaż i po kilku godzinach wszystkie były wyprzedane. - Dwie poprzednie propozycje koszulek retro nie cieszyły się aż takim powodzeniem. Jesteśmy jednak przygotowani i na tę okoliczność – zapewnił Krzysztof Ufland.
Ruszył już proces zamówień dodatkowych. Klub zbiera zamówienia do 23 kwietnia. Chętni muszą od razu uiścić pełną cenę (199 zł za koszulkę, 229,99 z personalizacją), a koszulki otrzymają do 16 maja i będą dostarczone przez producenta. Można zamówić granatowo-bordowe koszulki "Portowcy" oraz trykoty bramkarskie w rozmiarach od S do 3XL.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Pogoń Szczecin sprzedaje trójpaki na końcówkę sezonu. Dużo chętnych na urodzinowe koszulki - Głos Szczeciński

Wróć na sportowy24.pl Sportowy 24