Materazzi wraz z ultrasami Interu Mediolan uruchomił markę piwa blondi ale „CN69”

Jacek Kmiecik
Jacek Kmiecik
Były obrońca Interu Mediolan i reprezentacji Włoch, Marco Materazzi, ogłosił wprowadzenie na rynek swojej marki piwa we współpracy ze stowarzyszeniem fanów „Curva Nord” zespołu „Nerazzurrich”.

Prezentacja złocistego napoju Marco Materazziego, najbardziej znanego ze słynnej prowokacji Zinedine'a Zidane'a w meczu finałowym Włochy – Francja mistrzostw świata 2006 w Niemczech, odbyła się przed stadionem Giuseppe Meazza (San Siro dla kibiców AC Milan) w Mediolanie.

Piwo „Matrixa” CN69 na cześć ultrasów Interu Mediolan

Piwo z gatunku blond ale o nazwie CN69 [od sektora trybuny Curva Nord (Zakręt Północny) 69], ma niebiesko-czarną kolorystykę Interu na puszce i etykiecie butelki.

Materazzi wraz z ultrasami Interu Mediolan uruchomił markę piwa blondi ale „CN69”
football-italia.net

Materazzi znany jest ze swojego zamiłowania do piwowarstwa, a dodatkowo produkt ten ma symbolizować bliskie relacje popularnego „Matrixa” z ultrasami mediolańskiej drużyny.

Matterazzi – jeden z najbardziej utytułowanych graczy Interu

Materazzi przeszedł na emeryturę w 2011 roku, po rozegraniu 276 meczów we wszystkich rozgrywkach w ciągu 10 lat występów w Interze. Jako zawodnik „Nerazzurrich” Materazzi pięciokrotnie zdobył „scudetto”, czterokrotnie sięgnął po Puchar Włoch, a w sezonie 200/10 zwyciężył w Lidze Mistrzów, zdobywając z zespołem potrójną koronę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sportowy24.pl Sportowy 24