Oto najświeższy przykład. Arka Gdynia z tytułu promocji miasta otrzyma 3 miliony 755 tysięcy złotych. W minionych rozgrywkach, które przyniosły klubowi awans do ekstraklasy, miasto przekazało Arce 4,6 miliona złotych.
I pomyśleć, że wśród łódzkich klubów, na wspieranie szkolenia i uczestnictwo klubów w rywalizacji ligowej, wkrótce podzielona zostanie kwota 4,6 mln zł. Brzmi to śmiesznie? Oczywiście! Władze miasta promują się sloganem „Łódź kreuje”. Oczywiście kreuje minimalizm, by nie powiedzieć skąpstwo, patrząc na to, co robi niespełna 250-tysięczna Gdynia!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?