Wyniki kobiecej reprezentacji Anglii spowodowały wzrost sprzedaży koszulek o 700%

Janek Wasiak
Janek Wasiak
Sprzedaż koszulek kobiecej reprezentacji Anglii skoczyła w górę o 700%
Sprzedaż koszulek kobiecej reprezentacji Anglii skoczyła w górę o 700% Instagram/@fifaworldcup
Jak mówią najnowsze dane, sukces kobiecej, piłkarskiej reprezentacji Anglii na odbywających się aktualnie mistrzostwach świata, przyniósł wzrost sprzedaży koszulek piłkarskich i innych piłkarskich akcesoriów o 700%

Według Adobe Analytics internetowa sprzedaż koszulek, w środę po półfinałowym zwycięstwie z Australią, wzrosła o 710% w porównaniu do dziennej normy.

Wcześniej skok można było zaobserwować po zwycięstwie reprezentacji Anglii nad Haiti w pierwszym meczu na mundialu.

Jednak to właśnie po meczu z gospodarzami turnieju - Australią sprzedaż skoczyła tak bardzo, że przyćmiła wynik z zeszłego lata, kiedy to podczas Mistrzostw Europy, gdy Angielki pokonały Szwedki, a sprzedaż skoczyła o 412%.

Kontrowersyjnym posunięciem jest decyzja firmy Nike, która jest producentem koszulek kobiecej reprezentacji ,,trzech lwów", ponieważ zdecydowała ona nie sprzedawać koszulki bramkarskiej Mary Earps, co spotkało się ze sporą krytyką ze strony samej bramkarki jak i jej koleżanek z drużyny.

Zespół Sariny Wiegman może stać się drugą w historii kobiecego futbolu drużyną, która zostanie jednocześnie posiadaczem Pucharu Świata i mistrzem Europy, jeśli pokona Hiszpanię w niedzielę.

Finał odbędzie się w niedzielę o godzinie 12:00 czasu polskiego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sportowy24.pl Sportowy 24