- Swoimi sukcesami siatkarze przyciągają przed telewizory tysiące ludzi, a miasto na tym znakomicie korzysta. Pieniądze, jakie wydajemy na promocję poprzez klub to świetna inwestycja - mówi Stanisław Sienko, wiceprezydent Rzeszowa.
W ubiegłym roku Rzeszów wydał na promocję przez siatkówkę 700 tys. zł. W tym kwota urosła do 820 tys. zł. W zamian za to logo miasta było obecne przez cały sezon m.in. na koszulkach, plakatach, bandach i boisku. Fachowcy obliczyli, że wartość medialna tej reklamy to dla Rzeszowa aż 12,3 mln zł. Tylko podczas final four ligi mistrzów mecze naszych siatkarzy obejrzało w telewizji 1,5 mln widzów.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?